Goede reizen, slechte reizen

7 april 2017 - Fortun, Noorwegen

Lekker om half 4 opgestaan zodat we op tijd op het vliegveld konden zijn, alles liep gelukkig soepeltjes in Nederland. In Oslo ging het inchecken enzo ook zonder enige problemen. Wachten op de vlucht naar Sogndal leek eeuwen te duren en toen had de vlucht ook nog eens vertraging. Eenmaal in het vliegtuig ging het mis, vanwege problemen met apparatuur kon het vliegtuig niet naar sogndal gaan en moesten we terugkeren :(

Toen we terug in Oslo waren was nog niks duidelijk over hoe we nou in Sogndal moesten komen, althans voor mij want ik sprak geen Noors. Gelukkig ontmoette ik twee jongens; Rune en Hendrik, die mij verder hielpen op het vliegveld. Uiteindelijk was er een bus voor ons geregeld, maar dat werd een rit van zo'n 6 uur, gelukkig was ik niet alleen, dat is nou het mooie van alleen reizen, je ontmoet veel sneller nieuwe mensen. Na de rit bracht de vriendin van rune mij naar het station en daar wachtte ik nog even op charlie van het hotel. Na nog één uurtje rijden was ik eindelijk daar, ik kreeg nog een kleine rondleiding door het hotel en toen ging ik maar slapen. De bedden hier liggen heerlijk.

Al met al vond ik het niet eens zo heel erg dat we zo lang met de bus moesten, ik heb een hoop mooie dingen gezien én alweer twee nieuwe vrienden gemaakt. Nou wat wil je nog meer.

Skål!
.Stephan

1. Jderidder:
    7 april 2017
    Leuk onderkomen! Ziet er goed uit!
  2. Jderidder:
    Ziet er goed uit!
  3. Jderidder:
    Prachtig !
  4. Jderidder:
    7 april 2017
    (Foutje )1keer was de bedoeling!
  5. Sander:
    Leuk Stephan!
    Ziet er goed uit!
  7. Tante Ada:
    9 april 2017
    Ziet goed uit. Je avontuur is begonnen
  8. Marcel:
    10 april 2017