Laatste avondje

6 juli 2017 - Luster, Noorwegen

Nou dat was het dan, hier mijn laatste reisverhaal vanuit Noorwegen. Heb niet veel gepost op deze link maar dat is niet zo erg, de beste herinneringen zitten in m'n hoofd en kan ik op de detail navertellen. Foto's heb ik ook genoeg.

Nog nooit zijb 3 maanden zo snel gegaan, ik kan me nog precies herinneren toen ik hier kwam, dat alles ingesneeuwd was en nu is alles groen en in bloei. Gaaf om in zo'n kleine tijd zo veel verandering te zien.

Op m'n laatste dag ben ik met wat collega's mee wezen klimmen. Had niet verwacht dat ik het kon maar toch heb ik een klimwand van 10 meter hoog getrotseerd. Ik vond het wel heel wat. In de avond heb ik nog wat ping pong gespeeld en tv gekeken, het was een zeer geslaagde laatste dag al zeg ik het zelf.

Gelukkig is het geen vaarwel Noorwegen aangezien ik volgend jaar in de zomervakantie gewoon terug mag komen, en ik ga het ook zeker overwegen om te doen, want Noorwegen is naast Nederland mijn favoriete land geworden. De mensen, de natuur en de sfeer is geweldig, de prijzen zijn wat minder maar ach, dat kan wel voor eventjes.

Goed, ik ga maar gauw slapen, morgen niet te vroeg op, maar ik reizen kost een hoop energie! Ik zie iedereen gauw weer!

Groetjes

Stephan

1. Karin:
    7 juli 2017
    Fijn dat je het zo naar je zin hebt gehad,
    een hele goede terugreis en we zien elkaar snel!
    Groetjes Karin x
  2. Tante Ada:
    8 juli 2017
    Hoi Stephan. Dat is idd snel gegaan zeg die 3 maanden. Geweldig hoor dat je die klimwand gedaan hebt. Je zal daar zeker wel weer een keer naar terug gaan naar Noorwegen. Je hebt vast veel vrienden gemaakt. Ik wens je een hele goeie reis terug naar Nederland. En we zijn allemaal benieuwd naar de foto's. Groetjes van ons allemaal. Wel thuis XXX