Titel 2.0

5 mei 2017 - Luster, Noorwegen

Heee mensen, ik heb weer dingen om over te praten. Dit weekend is er 'high camp' bij het hotel, dat is een soort skifestival voor jongeren, oftewel heel veel bier en weinig slaap, dat tweede heb ik vooral last van. In plaats van eten voor alleen het restaurant moeten we ook nog eten verzorgen voor de kampeerders, dus dat wordt zo'n 250 a 300 mensen. Maargoed het is maar één weekend dus we overleven het wel.

Verder hebben gisteren een klein tripje gemaakt naar Sogndal de o zo grote stad, niet eens groter dan kattuk en ze noemen het een stad. Een paar collega's moesten er regelen dus ik had tijd om een beetje rond te kijken, toen zag ik een goedkope gitaar in een winkel, gelijk gekocht uiteraard. Ook had ik wat nieuwe badspullen enzo nodig want alles raakt op.

Ik verwachtte uiteraard niet veel van de gitaar, maar wel dat 'ie zou werken, blijkbaar was dat ook te veel gevraagd helaas, die gaat dus maandag of ergens volgende week terug.

Er zit al bijna een maand op en ik heb er nog maar twee, jemig wat gaat de tijd snel.

Stephan

Van reisblog naar fotoboek
reisdrukker.nl

1. Tante Ada:
    5 mei 2017
    Als ik je verhaal zo lees ben je al goed aan 't inburgeren ' Stephan. Jammer van die gitaar. Komt er helemaal geen geluid uit dan?? Gaan ze je ook nog een beetje leren skiën op dat skifestival of wordt het alleen maar biertjes drinken. Of is al de sneeuw nu inmiddels al weg. Werk ze nog en veel plezier natuurlijk!! XXX
  2. Marja:
    6 mei 2017
    Mooie omgeving daar! Dat verveelt nooit. Weinig sneeuw meer ook zo te zien.
    Je gaat de zomer tegemoet nu...vast ook meer gasten in het hotel. Veel plezier, geniet ervan en werkse. Xx
  3. Sander:
    8 mei 2017
    Ziet er mooi uit steef!
    Wel een gezonde omgeving.
    Nou succes net je gitaar en geniet ervan
  4. Jderidder:
    8 mei 2017
    Klinkt goed steef! Ook leuk om zoveel mensen te bedienen! Je opa en ik zijn in het verleden ook in het sogndal geweest! Heel Noorwegen is de moeite waard om te verkennen. Wens je nog veel plezier met alle dingen. Succes met je gitaar, en leuk om weer iets van je te horen! xxx