Filmpjes en een nieuwe gitaar!

15 mei 2017 - Luster, Noorwegen

God kveld alle sammen,

Vandaag voelde ik me avontuurlijk dus ging ik een berg beklimmen, super leuk enzo. Ondertussen heb ik mezelf gefilmd zodat iedereen weet dat het de echte Stephan is en niet iemand die net doet alsof en nep verhaaltjes op deze website zet. De filmpjes zijn allemaal onbewerkt en los van elkaar omdat alles gefilmd is op mijn telefoon en ik geen laptop heb om alles te bewerken enzo, dus.

Verder heb ik een nieuwe gitaar die wel normaal werkt, hij was ietsje duurder omdat het een semi akoestische gitaar is maar dat maakt niet zo veel uit verder. Ik probeer iedere dag een beetje te spelen op dat ding.

Voor de rest kunnen jullie de filmpjes even bekijken.

Ha det bra!

Stephan

1. Jderidder:
    16 mei 2017
    Hartstikke leuk steef! Je ziet er goed uit! Mooie omgeving en super gezond! Je hebt het goed naar je zin merk ik. Als alle sneeuw weg is, kan je super wandelen! Das genieten man! Hier is het muffig warm en druk! Lieve groet uit een stoffig bejaarde hof! Ben een beetje jaloers als ik jou omgeving zie! !!!!! Oma
  2. Tante Ada:
    17 mei 2017
    Ha die Steef. Leuk dat je toch nog een goede gitaar gekocht hebt. Dat wordt avonden lang bij een haardvuurtje leuke liedjes zingen/spelen. Zag in je filmpje nog zoveel sneeuw liggen of was dat iets'hogerop' de berg. Werk ze nog Stephan en groetjes uit een heel warm Katwijk. (Op dit moment) XXX
  3. Karin:
    20 mei 2017
    Hoi Stephan,
    Fijn dat je het zo naar je zin hebt!
    Leuk je filmpjes ,zo kunnen wij wat meer van de omgeving zien.
    Denk dat de sneeuw nu toch wel gaat verdwijnen, zou leuk zijn als je nog even kan genieten van een groen Noorwegen.
    Werkse dit weekend en een fijne dag vandaag.xx